Träning

Idag fick Pam sig en vila så fokuserade jag mer på mig själv och min träning. Först hade vi idrott i skolan. 1,5 timmes rolig och aktiv idrott.(Idrotten har vi på ett gymmet Campus som jag tränar på och det som ligger i Uppsala SIence park.) Gick sedan iväg 10 minuter (till campus andra anläggning) och gick på ett Zumba pass med Hanna och Magdalena. Det skulle egentligen varit ett DanceMix pass men ledaren var sjuk så det kom en kille och hoppade in och vi körde lite Zumba istället.  gick sedan tillbaka till Siencepark och när vi kom fram hade jag glömt mina skor på den andra anläggninge. Suck! brottom var det så jag sprang fram och tillbaka vilket tog kanske en kvart. Sen var det ett tufft Ass'n Abs pass som är vad det låter. Rumpa och Mage och vad det tar på kroppen. Kan knappt gå normalt! Men så skönt för kroppen att få sig en genomgång!
 
Imorgon blir det ett Dressyrpass på Pammie och sen lite tränig för Zumba passet jag ska leda v47 :)
 
Ni får en bild på mina cool Zumba byxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0