Sorunda Rk

Aldrig har jag varit med om ett så litet ridhus. Totalt var ridhuset 20x40 och inte alls stort, helt otroligt att de fick in hinder där inne och man fick nästan inte plats att fatta en bra galopp. Underlaget var riktigt dåligt det med, gropigt, djupt och löst. Vi funderade på att stryka oss sista klassen för att undvika skador men stannade och hoppade ändå. Trotts det var hälften i sista klassen sstykna pga det dålig underlaget och det lilla ridhuset. 
 
LC A:0 stilbedömminig. Pam hoppade en klockren runda. Vi hade lite undertempo men en bra och fin känsla. Kom precis utanför placering som vanligt men jag börjar bli van nu. 
 
LB A:A0 Jag var tveksam till att galoppera på och var riktigt fösiktig i alla svängar men Pam räddade så klart upp allting. Hon satte en bra säker galopp, stödde upp bra i kurvorna och bjöd på riktigt fina språng! Dock la jag henne fel på en oxer så det blev ett pet. trotts det kom jag på en fjärdeplacering. det var 3 ekipage som var 0+0 av ca 20 så bra ridet det var det!
 

Kommentarer
Postat av: Andréa

HAHAHA MINEN PÅ TJEJEN SOM KOMMER UT GENOM DÖRREN PÅ SISTA BILDEN ÄR JU KLOCKREN!!! XD

2012-10-17 @ 18:21:02
URL: http://andreab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0