Jobb och shopping

Efter ridturen imorse blev det några timmars jobb. Några fritidsbarn kom till Säva och hade en dag där och jag var ridlärare för en grupp. Helt otroligt hur duktiga och modiga alla barnen. Jag mår så himla bra av att jobba jsut med det här. Man blir så himla glad och lycklig av att se barnen så glada!  En helt perfekt dag på jobbet!
 
Sen bar det av till Sporren. Köpte mig en jacka, tjocktröja, strumpor och lite sadelvå och pälsglans. 
 
Denna jacka från Ariat blev det i alla fall. Måste säga att Ariat har blivit något av mitt nya favoritmärke. Så bra kvalité och snygga kläder :D
nna 

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg!:D

2012-11-02 @ 11:21:05
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0