Hoppträningen 10 oktober

Gick superbra, Pam var piggare än någonsin, känns som jag säger det efter varje träning nu. men hon verkar tycka att det blir roligare och roligare. Hoppade lite stutts och linjer och la sedan ihop det till en bana.
Något jag kom fram till i tisdags var att jag har slutat hålla om fram till hindret. Min häst är såpass framme hela tiden så jag har väll antagligen känns att hon inte behöver det där extra stödet. Men igår höll jag om och red fram till hindren och vi fick så mycket bättra språng efter det och jag fick även måttlig träningsverk....
 
överhoppa på minimalt hider kan hon också

Kommentarer
Postat av: Fanny

hej! har du filmerna på adrian kvar? pappa sa att ni hade filmat! du har inte lust att maila över dem till mig? vore rätt kul o ha :)

Svar: jo kan du skicka din mail till mig på facebook så kommer de :D
Anna Hellström

2012-10-11 @ 08:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0