aros RS

 Har ju glömt att berätta hur det gick i lördags
 
I LB gick det riktigt bra, framhoppningen kändes bra fastän det regnade, när vi kom in på banan fick vi ett helt okej flyt, något under tempo men fortfarande okej, nollade grunden och kom till omhoppning, Pam var följsam och vi kunde svänga riktigt bra men över sista hindret blev det ett missförstånd samtidigt som flaggan lät så pammie frös till lite och sista bommen föll... Men nöjd med den klassen ändå!
 
 
LA gick också riktigt bra,framhoppningen var kaos i lera men väl inne på banan hade vi ett underbart tempo på galoppen, helt galet bra språng och allt kändes så himla rätt, dock slutade jag rida till kombinationen, min ork tog helt och hållet slut så det blev två stopp där, men så underbar känsla, tror aldrig i mitt liv jag har haft en sån bra upplevelse på en hoppbana!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0