Tillsammans

Visst det är 6 år som jag har överlevt diabetesen men något som är ännu viktigare idag firar jag och Pam 3 år tillsammans den 9 november kl 17.58 blev jag ägare till världens vackraste varelse. Min fina underbara ponny. 
I ur och skur har hon stått ut med mig och lyckats vara glad i princip varje sekund. 
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det har varit den absolut bästa tiden i mitt liv, Jag har levt som i en dröm. En dröm med både motgång och framgång.. Vi har kommit så kort samtidigt som tiden har gått så fort. Om jag fick bestämma skulle resten av mitt liv tillbringas med henne. VI är som skapta för varandra. Helan och Halvan, salt och peppar, piff och puff. det känns som mitt liv är menat för det här. 
 
Den här ponnyn har inte bara tagit en plats i mitt liv utan hon har tagit hela mitt hjärta med storm, och jag älskar henne mer och mer för varje sekund jag ser på henne. 
 
 Världens finaste ponny! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0