Modig kille

Idag vaknade jag av mig själv vid 8.30 efter att ha gått och lagt mig 4 timmar tidigare, väckte sedan Rikard och vi stack iväg till Säva, det var nämligen dags för honom att rida! En liten tur på Lene och jag måste säga att han var en naturbegåvning! Att vara med på våra hopplektioner som hinderhöjare måste ha hjälpt något otroligt. Första gången han red sen han var 2 år klarar han att skritta, trava, styra, bromsa och galoppera själv. Han imponerade något enormt, och fixade sig en väldigt stolt flickvän! Både han och jag ser fram emot att han ska få rida några gånger till!

Titta vilket proffs!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Och vilken snäll ponny han fick låna :)

2012-11-18 @ 23:24:27
Postat av: Sanna

fina!
Va gärna med och tävla om att bli veckans blogg!

2012-11-18 @ 23:46:06
URL: http://bluedreeam.blogg.se
Postat av: Elin

Duktigt!:D

2012-11-19 @ 08:07:16
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0