gymnasiemässan

Var med Andrea på gymnasimässan från ca 15.45-17.00 idag. Riktigt roligt enligt mig själv, gillar att se hur de olika skolorna framträder och presenterar sig. Vi letade rätt på de skolorna som skulle kunna vara intressanta för Andrea och tror vi hittade det mesta. Det som jag upptäcker är jobbigt är att det är så många intryck som kommer på en gång och därför svårt att veta hur man ska tänka, men jag hjälpte till med lite frågot i början men sen klarade Andrea sig helt själv, Duktig tjej! 
 
Imorgon hänger hon med mig en dag på Jensen gymnasium i min klass, kommer nog bli en rolig upplevelse tror jag. Hoppas verkligen hon gillar det!
 
Snodde en bild från hennes ansiktsbok, hoppas hon inte dödar mig (A)
 
n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0