Challenge

Challenge var passet jag var på igår, och det var precis som det heter, en utmaning. 
Om jag lägger ihop de två jobbigaste passen jag varit på i mitt liv och multiplicerar det med 2.5 får jag nog fram hur jobbigt det här var...
 
Det var fyra banor med fyra styrke stationer på varje bana. Du höll på med varje station i 30 sekunder och sen 10 sekunders vila innan du var på nästa station. Man höll på med varje bana i 7 minuter innan man bör till en ny bana med nya stationer. 
 
Vi avslutade med lite ruscher, jägarsits, ben övningar som inte ingick i stationerna. När jag kom till omklädningsrummet känndes det bara som om jag skulle spy samtidigt som jag skulle falla ihop. Ett riktigt givande pass och nu när jag har vaknat känner jag av en extrem träningsverk.  Ett pass som jag ska göra igenom om 2 veckor! 
 
 
Vi var 27 som var på passet och i slutet var vi 21 stycken... flera hade inte pallat trycket och gått ut därifrån. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0