Värsta dagen i mitt liv

Igår var en så sjukt extremt dålig dag så jag kände bara för att gråta varje sekund. Början med att jag vaknar och sätter mig vid köksbordet och äter frukost i  min tystnad. Mamma får ett vredesutbrott av jag vet inte vad. Drar till skolan och måste göra en matte kompletering för att nå det betyget jag vill ha....  Sen får jag reda på att jag blir tvingad av skolan att läsa franska steg 4 i tvåan för alla andra individuella val är inställda. Jag kände för stt döda bågon. Så jag och två klasskompisar går och pratar med rektorn som säger attvi ska få gå på möte om det här. Hoppas de löser det annars tänker jag bränna ner skolan... Sen så hade jag franska nationella. Jag gossade på två uppgifter och svarade inte på hälften. F här kommer jag. Sen såhade jag idrott fast jag brukar ha det på fredagar. Inte najs. Åker till säva rider pam som är duktig som vanligt. Sen hem. Mamma säger i te ett ord till mig jag säger inget till henne. Åker till storvreta och så fort Rikard kramar nig bryter jag ihop. Inte bästa dagen i mitt liv men det finns vissa punkter son lös upp den lite, Pappa, Rikard, Pam och mina kompisar Hanna &Magdalena.

Kommentarer
Postat av: Minna

Håller tummarna för att du hittar någon annan kurs :-)

2012-05-31 @ 09:56:04
URL: http://minnahuovinen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hoppas det löser sig med franska kursen och de hitta någon annan kurs! :) min choklad måste väl ha hjälpt lite? ;)

2012-05-31 @ 10:34:03
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0