Resultat

Som sagt var det dags för första tävlingen på 8 månader och därför startade vi en Ld och en Lc.
Ld- Pam var litr spänd på framridningen, belt fördtåeligt men försökte mjuka upp henne mycket och framhoppningen var perfekt. Hob sög tag i hindren och hoppade med fina språng. Väl inne på banan var hon superfin. Tittade inte på ett ends hinder etan allting flöt på. Fick med oss en clearround rosett!
Lc- Pam kämpade på och framhoppningen var lika bra som förra. Underbar känsla. När vi kom in på banan hoppade vi grunden felfritt och jag var beslutsam om att jag skullr sats lite i omhoppningen, inte fullt ut men lite. Superduktig ponny och det blev en 6:e placering.
Mer underbar ponny finns inte. älskar henne. Stort tack till min underbara otroligt snälla pojkvän som följde med och börjar bli riktigt bra på hästar, riktigt stolt. Även resten av familjen var med och jag tyckte vi skötte det bra tillsammans!
En mycket lyckad tävlingsdag

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att ni äntligen kommit ut på tävlingsbanan igen och att det dessutom går bra efter alla skador! Grattis till placeringarna!

2012-05-30 @ 08:56:33
URL: http://emmabstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0