Pam & Louie

Louie fick sig ett pass på banan igår, Tränade mest på formen och att han ska tolerera skänkeln. Gick mycket bra, han jkobbade på bra och avslutade när det var på topp. Så man ska göra!
Jag hade ju varit på tävli ng hela dagen igår och var rejält trött så jag gick upp på utebanan och red fram. Sen hade Michelle och Elin precis ridit klart ett pass och då var ett perfekt tillfälle och fråga om Michelle ville rida lite på Pamsan då hon ska passa henne i två veckor i sommar. Det gick superbra för dem två. Lite ovant men min häst är lite speciell att rida på så det såg perfekt ut! Sen fick ELin sitta upp hon med och det såg lika bra ut det! På det här sättet slog jag två flugor i en smäll och fick min häst lite riden s jag kunde vila och michelle kunde prova att rida lite inför i sommar och så fick elin ett extra pass. Super efektivt!
Snygga Michelle och Elin på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0