2012-05-22

Hemma från skolan igår, nu vet jag vad ni som bor i Uppsala län tänker. " Det var väll studie dag?" Ja det var det för alla skolor utom Jensen.... Men jag var sjuk så jag låg och sov i solen hela dagen istället och fick en fruktansvärd bränna.... Då menar jag fruktansvärd. Helt fulkommligt bränd... Jaja Som vajre sommar alltså. Nu ska jag plugga lite inför nationella i miatte so mjag har idag. Sen iväg mot hoppträning!

Fick en fråga vilken ras Pam var, Vi har ingen aning, Tydligen är hon född i s.k vilt tillstånd och det är inte riktigt hundra på vilken ras hon är. Men jag skulle vilja gissa på Irish Cob och New Forest eller något liknanade :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0