Torsdag

Vaknade upp hos älsklingen min, ålte till stan och åt lunch. Efter skolan bar det sedan av till Säva och lektiln på Louie. Enkla byten var det dags för och Louie stod tillslut mer på frambenen och i luften än vad han stod på marken, supertaggad kille! Men han var superfin i början i alla fall. Sen var det dags för pam som fick sig ett pass i ridhuset. Snorpan var hur fin som helst och jag skulle kunat rida på i år. Så skönt nät hon börjar slappna av och ta för sig. Fina ponny. Hjälpte kristin att sätta på alla ridskolehästar täcken också innan jag åkte them. Nu vare egentligen dags att plugga men mitt huvud dubkar så det blir sängen istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0