Nu får det vara nog!

Usch nu är det inte roligt ska jag säga. Jag har haft ont i rygg och nacke ett litet tag nu och det gör verkligen super ont! Men som tur är så är Louies, min hopptränare, akupunktör. Så hon ska göra tre stycken akupunktur behandlingar på mig för att se om jag blir bättre! Sen idag mosades/krossades min fot också av Louie så jag ligger med is runt den och den ligger även högt i hopp om att jag ska kunna gå imorgon men det är tveksamt!
image description
Skolan är även ett objekt som tar död på mig vi har tusen saker just nu...
  • Hemtenta Naturkunskap 1b - ca 3 uppsatser i den
  • Hemtenta Historia 1b
  • Tre svenska artiklar
  • engelsk bokanalys
  • läsa harry potter Franska
Och allting ska vara klart nästa vecka. Jag kommer få ett extremt roligt liv de närmaste dagarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0