Underbar dag

Jag har bara gått runt med ett Leende på läpparna hela dagen. Hela dagen har varit perfekt! Börjar med att jag vaknar upp bredvid världens bästa kille. I skolan gör vi bara roliga saker. Sen hade jag Franska och fick reda på att mitt Slut betyg blir D!!! jag trodde aldrig jag skulle få ett så högt betyg! jag gråter mig nästan igenom lektionerna för att jag tycker att det är så svårt! kan ni fatta det! JAG FICK ETT D?! Sen slutade jag och mötte upp Rikard. Han var alldeles för gullig och köpte blommor åt mig (jag har världens bästa kille). Sen så fick vi åka en av ULs nya dubbeldäckare hem och de bjöd på godis på bussen. WÜNDERbART! Pam gick underbart och nu är det
bara en lugn kväll framför mig. Jag älskar mitt liv just nu! förresten vet ni vad som händer på fredag? Rikard och jag har våran ett års dag... Helt otroligt....
Blomman :')
Extremt bra bussresa!
Älsklingen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0