Terräng debut

Idag var det alltså min debut på en terrängtävling borta och samtidigt som det var på Louie. Ung häst och en orutinerad ryttare var det som for igenom mitt huvud. Samtidigt som jag visste att vi skulle klara det här. Terräng hindren låg på 90 cm och var riktigt roliga. Banan var inte särskilt svår men det kändes bra eftersom det var första gången. 

Louie gick klockrent hela banan, över alla hindren och igenom vattnet. Inte en tvekan en enda gång. Så jävla underbar! Vi kom igenom banan men 0 hinderfel och 2.7 i tidsfel och jag fick en stilponäng på 6.3 som jag tycker är suvärent för att vara debut! Så jag är riktigt nöjd med dagen. Den har varit helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0