spaggetiben och magen värker

Ja precis så kändes det efter gårdagens dressyr träning. Jävlar vad jag fick kämpa... Började med att bara föra över och byta från två spårigt till tresprårigt på volt. Båda bakdelen och framdelen fick flyttas från sida till sida. Jobbade med det länge, tills hon tog alla hjälper korrekt. Sen blev det öppna i galopp som gällde. Herregud vad svårt det är att ha henne så sammlad i galoppen och samtidigt flytta i en öppna men tillslut gick det otroligt bra! Hon gjorde exakt som jag ville. från öppnan längde vi ut formen några steg innan jag fick ta up henne och börja om. Ja hela ridpasset var extremt men det var riktigt lärorikt. Hej träningsverk....
Gårdagens Outfit. Riktigt stilit tycker jag.
Dock så fick jag köpa en ny nosgrimma lite akut....

Kommentarer
Postat av: Sara

Ny fin nosgrimma! :D

2012-06-10 @ 21:09:27
URL: http://fjuarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0