Somamrlov

ÄNTLIGEN! Det känns som det är mer än välförtjänt! Var med klassen en timme i morse ovh våra coacher hade fixat och trixat lite för våran klass. Det blev 8 av våra 30 elever fick ett "diplom" Jag var lyckligt lottat och fick ett. utmärkelsen var "Årets energi" med en motivering att jag alltid var glad och hade ett kraftdrivande som smittar av sig samt att jag tar alla uppgifter med stor entasuism. Det var ju faktiskt riktigt gulligt. Sen avsluting i Missions Kyrkan och kl 11.15 var vi klara att gå hem. En lättnad. En tyngdhade släppt från mina axlar. Gud vad skönt. Men snart är det dags att dra igång igen :)


Tim och Linus försöker komma fram til någonting viktigt!
image description

Kommentarer
Postat av: Storebror

Kan ju vara så att dom kan fundera om dom verkligen passar i kepsarna.

2012-06-12 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0