Pam Måndag

Red Pam en snabbis i ridhuset idag innen det blev en uteritt. Hon hade så extremt mycket överenergi så det blev ett långpass. Michelle har ridit henne i helgen medan jag har varit borta och det har enligt rapporter gått jätte bra så jag är super nöjd! Dock hade hon som sagt mycket energi idag så jag red i 40 minuter i ridhuset sen 40 minuters uteritt med syster i det otäcka vädret! Men lika mysigt ändå! Imorgon åker jag dit tidigt (!) vad ca 7.30 tiden så jag hinner använda ridhuset i lugn och ro själv innan ridlägret drar igång! :D
 
Blir ett markarbetes pass med stuttsar och bommar!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Zettergren

Hajsan! :) Kmr du ihåg för typ liiite mindre än ett år sen när du frågade om jag vilje följa med dig när du tävlade Pam nån gång? Var det du som skrev den kommentaren med den frågan på min blogg? För du länkade inte din blogg och så :)

2012-06-28 @ 21:42:17
URL: http://ponnyjenny.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0