Min tå...

Mår intesärskillt bra just nu. I Måndags vid middagen började jag plötsligt få jätte ont och kollade då lite på den, Då såg jag att den hade blivit kluven direkt efter nageln. Jag blev livrädd. Men mamma och pappa kollade och sa att om det blev värre skulle vi åka till vårdcentralen. Igår när jag Zumbade så plötsligt stack det till och gjorde extremt ont. Tån hadae kluvit sig ännu mera och nu blödde det lite också... Mamma ska nu idag på morgonen ringa vårdcentrealen och förhoppningsvis får jag en tid senare idag...

Ni som inte visste det har jag lite konstiga tår redan innan, De är liksom ihopväxta längst ner och naglarna växer på ett litet konstigft sätt. Men så har det varit sen jag var lite så det är ingen fara med det!

Mysigt va...?

Kommentarer
Postat av: Sara

Nämen usch var läskigt!

2012-06-14 @ 13:17:35
URL: http://fjuarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0