Midsommarhelgen

Jag har somsagt varit uppe i Ljusdal nära Huddiksval och Söderhamn i helgen och firat midsommar med några bekanta. Världens mysigaste stuga om jag får säga det själv. 
 
Midsommarafton. sprang jag en bit på morgonen sen Solade jag hela förmiddagen inann vi åkte till någon byggdegård för att fira en tradditionell midsommar med stång och allt. Sen blev det minigolf och jag kom 2:A av 6 personer! GRYM! Jätte god middag, dock avslutades dagen inte jättebra då jag blev biten av något slags djur och fick superont och det kändes som huden skulle brinna upp!
 
Midsommardagen. Sprang jag på morgonen då med. Sen ta det lugnt innan vi åkte och besteg ett berg. Högt och bra men med min träningsverk höll jag på att avlida... mysig kväll i stugan med en midnattspromenad! 
 
Lugn och bra helg skulle jag vilja säga!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha... Så komiskt att du var i just Ljusdal, pluttit! :) Men mysig stad/by är det allt! :D

2012-06-26 @ 01:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0