Hoppning

Eftersom träningen blev inställd igår blev det ett hoppass idag istället. Min underbara pojkvän och min extremt snälla syster var där och hjälpte till och fotade. Hoppade lite allt som allt och ville prova att hoppa några högre språng igen. Hon lyssnade bra idag och var inte allt för springing utan tog det lugnt och andades emellanåt. Tog några språng i taget och ett avslut på 130. Dock la jag ner alla hinder sen och skuttade över dem med. Men Pammie tyckte det var riktigt roligt!
130... C:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag började nyss läsa din blogg! Och sen kollade jag tillbaka på innlägg som du skrev är 2010 och 2011. Då hade du flera videos på när du hoppar. Skulle inte du kunna göra fler videos på när du hoppar? Tack i förväg :)

2012-06-15 @ 07:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0