Ett underbart år

Idag är det exakt ett år sen jag och Rikard blev tillsammans. Exakt ett år sen ett nytt underbart år började. Exakt ett år sen jag började ett äventyr som förändrade mitt liv. Jag ångrar ingenting. Det har varit det bästa året i mitt liv. Det har inte varit enkelt, vi har haft riktigt jobbiga stunder men vi löser det oftast snabbt och enkelt.  Ett super snabbt år har gått och vi har hunnit med väldigt mycket men ändå så lite och jag har älskat det varje dag.  Den tanken att jag vet att jag alltid har någon där oavsett vad som händer. Att jag alltid har någon att lita på. Att jag har någon som verkligen älskar mig. Som tröstar mig när jag är ledsen. Han är verkligen mitt allt. Min familj älskar honom också, speciellt min syster. De ser ut som syskon när de är bredvid varandra. Men vem kan inte gilla en sådan underbar kille? Jag tror han känner sig lika mycket hemma hos oss som jag gör hos honom. Alltid välkommen och uppskattad. Jag vet att hans familj skulle finnas för mig om jag skulle behöva det. Det skulle inte kunna vara bättre.

Inte bara ett bevis för alla andra utan ett bevis för mig med. Min pappa sa alltid att killar kommer ta över hästlivet någongång. Men jag har bevisat att jag faktiskt klarar det. Jag klarar att ha en ponny som jag tävlar på, en skola med mycket plugg och en underbar pojkvän som stöttar mig i alla jag gör. Jag har klarat det. Jag var nära på att misslyckas, det kändes som allt gick åt helvette, min skol motivation sjönk, min häst var skadad, men Rikard fanns alltid där. Jag är så tacksam.

Rikard, du är mitt allt. Jag älskar dig av hela mitt hjärta♥










Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till er två!<3

2012-06-15 @ 12:43:52
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0