Barbacka Karusell

I Torsdags på lektionen var det alltså sista gången jag rider Louie i mitt fodervärdskap och då utmanade jag mig själv på en barbacka tur på den hästen som gillar att busa. Skritten och traven var underbara. Jag är i chock efter passet. Han var så himla fin, tog perfekt stöd, trampade på, jobbade ordentligt, ryggaktiviteten var perfekt. Helt underbar! Sen kom vi ju till galoppen som bara var en extremt karusell. Upp ner bock spark slängsig. Ja vi kom inte ett galoppsprång utan att han gjorde någonting, En riktigt karusell men jag höll mig kvar trotts alla odds. Riktigt roligt. Världens mest underbara Storhäst. Någon som vunnit en stor plats i mitt hjärta och inte lätt kommer försvinna därifrån. Jag älskar honom. Bästaste Sir Louie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0