torsdag-framöver

Kommer vi att vistas i Tyskland... Vi ska bila ner och bila runt där och jag har ingen aning om varför vi åker dit. Har inget större lust till det... Det kommer finnas två saker som blir kul, åka och shoppa på en av Europas störta outletter och åka till koncentrationslägret Dachau. Det jobbigaste av allt är att vi kommer ta en färga som man blir tvungen att sova på fram och tillbaka mellan länderna och jag håller på att börja gråta varje gång jag tänker på det.... Det är hemskt, HATAR stora båtar. Men men får väll försöka göra det bästa av tiden och läsa och träna eller något sådant. Det lät som ett depp inlägg men 2 veckor utan Pam och Rikard kommer blir tufft..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hej jag har börjat blogga och det skulle vara kul att veta vad du tycker om mina inlägg och så;)

2012-07-01 @ 23:34:17
URL: http://zakariassons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0