Ponnyn levererar!

Gick ut i Lc n idag och tänkte bara ta det lugnt, en uppvärmningsklass. Men det slutade med en 2a placering. Pam gick som en klocka, var inte ett dugg motströvig. Sög tag i hindren och det kändes som vi svävade fram. Världens flyt. 
 
Lc+5 gick lika bra den fast jag gjorde en onödig halvhalt och plockade med mig en bom. Helt mitt fel. Hon var riktigt grym och jag fick beröm av dommaren för att min häst såg fin och trevlig ut och det är ju alltid roligt!
 
Resten av starterna har varit lite till och från men mesta dels bra. Lisa och Lene  fick ett stopp i första och ett sirt per på sista i andra. Ronda ville inte riktigt så de tar nya tag imorgon. Rikards lilla suter Rebecka gick nolla i första och fick ett stop och ett pet i andra! 
 
Imorgon taggar Lisa och jag Lb och La klasser men ska vara på plats redan kl 9 eå Rebecka ochSara ska hoppa de tidigare klasserna.
 
Nu ska jag fortsätta ligga och gosa med Lisa och Rikard på hotell rummet innan alla familjer ska ner och äta middag :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till placeringen, och kul att det kändes så bra!:D

2012-07-19 @ 19:47:20
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0