Lübeck & köln

Hejsan, nu blir det lett litet inlägg direkt från Tyskland! 
 
Fredag-lördag tillbringade vi i lübeck ett litet sött hotel mitt i gamla staden. Vi kollade kultur hela fredagen, kul? Nej... Sen stack jag ut och sprang  några km innan detvar dags för middag, otroligt gid resturang. Gick upp i morse och sprang igen innan det var dags för avfärd mot köln. Jag fick med mig ca1 kg marsipan från lübeck!
 
Idag har drt varit bilresa i princip hela dagen till där vi är nu, staden köln. Kom fram vid 16.30, chekade in innan vi åkte till lindt stora choklad museeum! Latjolajbans! Massor av choklad... Sen så kollade vi på domen den stors kyrkan här som tydligen är värdsberömd och upptäckte samtidigt att det är en gayfestival här. Vilket jag älskar! Såkul att gå runt och kolla på alla som är glada och lyskliga ned vilka dem vill, fast själv håller jag mig nog till Rikard, underbarast av alla. 
 
Imorgon blir det nog en springtur på morgonen innan avfärd till nästa ställe, MÅSELDALEN, sök upp det ni!
 
 Hoppas alla har det bra där hemma och inte saknar mig förmycket här på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0