Louie folkärna RS

Igår red jag först en 90 klass och sedan 1m klass. 
Nollade en meter klassen och fick rosett, plakett och tandborstar. Han var lite jobbig på framridningen, troligen eftersom han har vilat ett litet tag nu men var super fin på banan!
 
I 1m så fick vi ett pet. Hade exakt samma fina känsla på banan men han lyfte inte riktigt på benen över ett hinder så vi plockade med oss lite bommar
 
idag så debuterade jag och Louie 110 cm. Det var murar, plank, trippelbarrar och solfjädrar. Han var totalt otittig och bara flöt på. nollade grunden så jag bestämde mig för att satsa i omhoppningen. Allt satsat hälften vunnet. Fick två pet som var helt klart mina fel. Satsade lite för mycket och tog lite taighta vägar. Men Louie skötte sig super bra!
 
Riktigt nöjd över alla fyra tävlingsdagar! Både Pam och Louie är fantastiska!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att det gick så bra!:D Haha, kul att få tandborstar som pris ;)

2012-07-23 @ 08:49:42
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0