Folkärna 19-20 Juli

Nu ni!
 
Igår kom vi fram till Folkärna och Lastade ur hästarna. Min första klass var en LC, 8 hinder i grunden och 5 hinder i omhoppningen. Pam och jag hade ett extremt bra flyt. Hon jobbade på och gjorde allting perfekt! Vi var som ett och det var underbart! Vi nollade klassen och blev nedpetade av sista ryttaren till en andra placering! 
 
LC+5 var exakt lika bra den. flyt genom hela banan som bestod av lika många hinder. Innan 5an (ett hinder på en långsida) råkade jag lägga en halvhalt för mycket och vi kom för nära inpå vilket resulterade i ett pet. Men det gjorde inte så mycket jag vet vad jag gjorde fel så vi tar nya tag nästa gång!
 
Foto: Sara Bjerkliden 
 
Idag starade jag dagen med en LB. Pam var lite trött men gick fortfarande frammåt. Vi hade bra flyt men plockade med oss en bom. vi hoppade det hindret och bommen började slå fram och tillbaka men föll inte fören jag hade hoppat två hinder till, typiskt min otur.... Men riktigt fin var Pam!
 
LA tänkte jag bara försöka nolla så bra som möjligt. Och visst gjorde vi det! Vi nollade LAn hur lätt som helst och jag gick upp i ledning.  Hoppar murar, hus, grindar, vågor jag allting utan att ens blinka. Efter ritten blev det glädje tårar och massa pussar och kramar på Pammie. Slutade på en tredje plats men gud vad jag är nöjd! Finns det någon bättre häst?
 
 
Imorgon blir det upp kl.4 för att åka iväg med Louie! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis!!!:D

2012-07-21 @ 11:30:29
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0