Är pam tillsalu?!

Om Pam är tillsalu hat jag fått fråna om ett tag nu och svaret är Ja. Hon är tillsalu. Dock har jag inte lagt ut henne på annons ännu då jag vill ha kvar henne över sommaren men i början av augusti är det dags. Då ska hon få flytta till någon familj där det finns ett barn/ en ungdom som vill fortsätta tävla på henne. Där hon kan trivas i sitt liv och förhoppningsvis bo där livet ut. Anledningen till detta är
 
att jag fyller 18 nästa år och vill få en chans att träna upp mig på storhäst
att jag känner att vi inte kommer utvecklas något mera tillsammans
att jag börjar bli lång på henne
 
Självklart är detta ett svårt beslut men jag har tänkt på det riktigt länge och känner att det är dags. Vår tid tillsammans är påväg att ta slut. Men jag vet att hon alltid kommer finnas kvar i mitt hjärta. usch jag tycker det är jätte jobbigt att skriva det här inlägget. Mina ögon blir fyllda av tårar.... 
 
Men som sagt, jag vill att ni ska veta och jag kommer att säga till när hennes annons finns ute. 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Zettergren

:´(


Ville inte Lisa ha henne? :(

2012-07-11 @ 12:01:02
URL: http://www.ponnyjenny.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Vad tråkigt, ni som är så fina ihop :(

2012-07-17 @ 20:01:16
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0