vad är meningen med livet?

Det får vi nog aldrig svar på men min mening med livet är ganska klar, men den är hemlig tills vidare. Jag lovar att berätta den på min dödsbädd om jag hinner blogga då!
Vaknade hos Rikard åkte till Skolan (Förvånande va? ) Sen tills tallet 30 min. Hem och träna (hurtig som jag är) sen iväg till Säva igen och Rida ponny plutten, Syster hade problem med Lene idag så vi bytte häst en stund och hon fick rida på Pam. Så söööta! Har aldrig sett något sötare. Sen hem och skriva ett repotage. Jo tack min dag är proppad. Hur är era?
Lisa "Man känner sig jätte duktig och till och med bäst när man rider henne"
"Du ska nog inte sälja henne, för jag vill ha henne sen"
Förhoppningsvis får hon bo kvar i familjen länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0