Slut på motivation

Har ingen som helst motivation till bloggen just nu då det är mycket annat som far runt i mitt huvud. Någon som har tips på vad jag kan skriva om? Åkte hem till Rikard igår efter skolan och sov där, till skolan idag sen iväg och rida på Louie. Han gick helt okej trotts att hen lekte ninja då och då. Med ninja menas karatesparkar från hans bakben. Jag tror att han tror att han kan kung fu. Ingen aning men vi får se. vi tränade böjda spår och det gick super, dock gick min stövel sönder. T Y P I S K T ! aja nu får man laga dem eller köpa nya, får se hur det blir.
Imorgon lär det inte bli så jätte mycket bloggning pga andra omständigheter, men kika alltid in!
Bara för att min ponny är sötast!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0