Alla <3 dag

Idag har varit en underbar dag. Åkte till Uppsala tidigt och Rikard bjöd mig på Lunch på stan, Jätte mysigt, sen hade han köpt bakelser till efterätt, Vanlij hjärtan, Super goda. Sen var det dag för mig att börja skolan när han hade slutat för länge sen. Lärde mig faktiskt ganska mycket idag. Sen kom Älsklingen mötte upp mig efter skolan och vi åkte hem till mig. Mamma hade köpt choklad hjärtan och en tårta till efterätt. Mumsigt! Nu ligger Rikard och sover och jag sitter uppe och pluggar men borde kanske snart lägga mig bredvid honom och sova lite.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad mysigt :D

2012-02-15 @ 10:17:11
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0