You never know

Blev precis ändrade planer för mitt nyår. Hade egentligen tänkt vara hemma hos Rikard med hans familj och en till men för ett tag sen ringde Rikard och sa att han ville till Åre hos våran kompis Tobbe. Då blev det så. Nu åker vi på fredag eftermiddag. Jag, Rikard och våran andra kompis Pelle upp till Tobbe och hans familj i deras stuga i Åre. För min del blir det snowboard som kommer åkas vet inte riktigt för de andra. Sne är det såklart att umgås. Det här kommer bli superkul! Gud vad jag längtar!
 
Vad som gäller Pam kommer min lillasyster rida henne under de här dagarna och Andrea kanske rider någondag. 
 
Här har ni snowboard proffset själv! Ja jag lovar att det är jag! Kristin och jag gav oss ut i trickbackarna senast vi var uppe i fjällen!
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Fascinerad att vi överlevde att hoppa där faktiskt ;)

Svar: Helt sjukt faktiskt....
Anna Hellström

2012-12-28 @ 06:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0