Ny start

Tänkte försöka börja skriva lite här igen. Efter den här lilla pausen har jag fått mer motivation för att skriva lite inlägg. Jag har lov från skolan så jag känner att jag hinner med att faktiskt få skriva vettiga inlägg som är roliga för er att läsa. Rikard och jag är på topp, min ponny är inte såld men hon går så otroligt bra just nu!
 
Så titta in med jämna mellanrum så kommer någ lite roliga saker dyka upp här!
Vill ni ha mer uppdatering så finns jag på instagram  : annahellstrom
 
 
Vi har även firat 18 underbara månader tillsammans, kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Olivia P :D

Anna vad glad jag är att allt löste sig! Hoppas du får en underbar julafton<3 god jul :D

2012-12-24 @ 08:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0