He makes me happy

Julafton utan Rikard var tufft men vi facetime:ade under några stunder för att hålla kontakten. Framför allt under våra egen julklappsöppning, mellan oss två. Av mig fick han ett par hörlurar. Beats by DR. Dre MixR. Vilket gjorde honom överlycklig.
 
Från honom fick jag ett halsband.
 
En  äkta guldlänk med ett hjärta av kristall och även det som kristallen sitter fast i är gjord av guld. 
Jag erkänner att det nog är något av det finaste smycke jag har sätt i mitt liv. Så underbar....
 
 
Sedan tror jag att han tycker att jag fryser lite för mycket. Vilket stämmer mycket väl, så jag fick en snug-rug, vilket är en filt som har armar och en ficka, vilket gör att jag kan ha på mig den var jag än är i huset utan att krångla med armar och mobiler och sånt. Riktigt mysig. Kommer nog bli en ny favorit i soffan. Rikard får akta sig så att jag inte väljer den framför honom skämt åsido.
 
 
Det enda som kunde ha slagit denna jul skulle vara att få umgås med honom samtidigt, men man kan inte få allt. Får hoppas på det nästa år istället :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0