God Jul

Passar på att häla er en underbart God Jul redan dagen innan julafton då jag vet att måna kommer vara upptagna imorgon. Jag hoppas alla där ute får mycket kärlek och något de önskar sig. Julen är trotts allt till för att vara med nära och kära, om man inte ser tillbaka på Jesus födelse. 
 
SJälv är jag hemma med hela släkten. Rikard är tyvärr uppe i Norrland med sin släkt. Önskar att han vore här med mig. Själviskt? Kanske, men det är allt jag önskar.
 
Imorgon börjar dagen med ett pass på Pammie, och sen blir det tolkning med Syster på Lene med min Bror, Mattias, som även är proffisionell fotograf! Kan bli kul...
 
Dessutom har jag en julklapp från Rikard här som jag inte har någon aning om vad det är men alla som han har berättat för är tydligen exalterade för det. Nyfiken, men jag får hålla mig ett litet tag till...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0