Vänsta RF

LB- Pam var helt okej på framridningen, jag skulle ha ridit henne lite mer frammåt så hon lyssnade lite mer. Hon blev lite motsträvig på banan, vilket jag tror är en konsekvens som kommer från att jag inte red frammåt ordentligt på framridningen. Men hon hoppade fantastiskt fina språng på banan, stelnade till lite i in språnget på kominationen och fick ett pet ut, vilket även var sista hindret, SURT! Men men hon var riktigt duktig Pammie.
 
LA- Nu var hon mer frammåt och lyssnade bättre på mina hjälper. vi fick ett bra flyt i början av banan och hon bjöd mot alla hinder. dock fick vi med oss ett pet och jag gjorde en superdålig sväng mot ett hinder snett igenom och vi drog med oss ett stopp. Men det var helt på mitt ansvar, jag red som en kratta mot det.... Pammie var duktig i den här klassen med tycker jag!
 
Så tur som jag har vann jag ett presentkort på PAVO som jag skulle utnyttja på plats så det kom med 15 kg hästmat hem. Ska kolla lite mer nogrant på det idag så kommer det lite mer information efter det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0