upp uppp och iväg

som sagt har jag jobbat på Ridläger enda sen i Måndags, så därför väldigt dålig uppdatering. Jobbade kväll och agerad lekledare första kvällen. På tisdagen fick jag hoppa in som ridlärare för en grupp och har fortsatt med det tills igår. Fredag. Riktigt underbara barn och ungdomar!  Haft kul hela tiden och alla har skött sig utmärkt. Igår hade jag också en provridning på Pam och Pammie skötte sig alldeles utmärkt hon med. Dock tyckte mamman att det var lite för mycket ponny i henne medan barnet blev alldeles kär på en gång. Men dem fortsätter letandet efter en lite mindre och lättare ponny men trodde inte alls vi skule få svårt att sälja henne eftersom hon var så fint riden. Sen ett pass på Louie på utebanan. Provade att rida i min sadel på honom och det gick perfekt! Han var lite stuttsig ett tag men sen gick han riktigt bra hela passet. Packade för tävlingen och snart ska vi iväg!
 
Önska oss lycka till!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till!:D

2012-08-04 @ 11:17:11
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0