Underbart fin

Pam var underbar idag. Låg i ungefär samma form ridpasset igenom, Ökade, minskade, sidverts rörelser, böjningar. ja allt som allt gjorde jag då jag tänkte rida igenom henne inför morgondagens provridning. Kommer en tjej som ska prova på henne och vi hoppas så klart på det bästa! Ska även svara på ett engelskt mail jag fick med ett intresse på Pam inatt som jag inte vågar svar på utan pappas hjälp. Ja ja vi får se hur det går!
 
Imorgon blir det ett BT pass på gymmet (Body toning, vilket är en genom körare genom hela kroppen med stepbräda samt styrke övningar. Passet ligger från 10.30-11.45 så sen blir det direkt till stallet och fixa iordning allting. Louie ska även få sig ett pass hade jag tänkte, Lite dressyr i ridhuset:)
 
 
Failbild.... Så går det om man ska se galen ut....

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hahah så söt bild! :)

2012-08-31 @ 19:21:01
URL: http://ponnybrudarnashem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0