Ridhus Pass

Blev ett pass i ridhuset idag, blåste lite ute och jag kände för att ha hennes fulla koncentration. Det gick riktigt bra. Hon var fin och lyssnade, gjode lite övergångar för att få henne mer lyhörd. Blir nog mycket fokus på det just nu. Men min ponny är så otroligt fin!
 
Sen åkte jag hem och stack ut och sprang ca 9 km. Benen värker och jag vill bara dö... Men ikväll blir det skräckfilm med syster och Andrea medans jag somnar? Nej men ska upp och jobba imorgon så det blir en lugn kväll :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch, 9km... XD

2012-08-19 @ 14:11:18
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur går det med att få Pam såld?

2012-08-19 @ 17:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0