Regn

Usch vad det här vädret är tråkigt, känns som jag bara vill ligga med täcket över huvudet och sova vidare...
 

Men sånt får vi inte göra här i livet. Gick upp 05.45 idag och 06.00 började jag träna, blev Zumba idag, dansade runt där i ca 1 timme och 20 minuter innan jag gav mig. Åt frulle och sen duschade jag.Nu sitter jag här, har tröttnat på att tiden går så extremt långsamt, ska till bussen 09.45 tänkte jag. Tappade bort min jacka igår... Typiskt mig. Så tänkte köpa en ny idag. får se om det finns något snyggt i affärerna idag :)
 
 
Idag blir det Lunch med Rikard vid mitt hål, sen ska jag till Säva och Rida både Pam och Louie, Hoppas på två fina pass med sammarbetsvilliga hästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0