Louie

Louie har vilat i några dagar nu av olika anledningar och idag skulle jag ta ett litet pass på honom, Hade planerat en genomkörare med olika saker men han hade alldeles för mycket energi, Det var svårt att jobba honom ordentligt och han sa emot väldigt mycket. Efter 45 minuters ridning kom jag åt honom lite i båda varven utan massa trassel så red bara kort, ca 5 min till, innan jag började avsluta. Han var riktigt fin den sista stunden och då var det som hela han slappnade av. Förhoppningsvis börjar vi lika bra imorgon. Fin Fina häst! En av de hästar med mest personlighet, vilja och energi som jag suttit på och jag kan inte annat än att älska det. Varje sekund på hans rygg är underbar!
 
 
Lägger till en gammal film också
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0