Hutrigbulle

Igår var en non-stopp dag må jag säga. Började med att gå upp och cykla till stallet. Blev ett instensivt pass både för mig och för ponnyn väl framme och det gick super bra! Mycket nöjd! Sen var det bara att cykla hem. tar väll ca 30 minuter att cykla dit i en snabbfart. samma sak hem. Kom hem och gjorde amerikanska pankakor. sen blev det en promenad på 9 km. Kändes så skönt att röra på mig. Sen blev det 1.5 timmes Zumba efter det! Rikard ringde i alltihopa och ville att jag skulle komma dit så jag duschade snabbtoch var på plats hos honom vid halv nio tiden. Motivationen på topp just nu! Här ska jag bli bodybuilder! Nej men vältränad kan man alltid bli. 
 
ZUUUUUUMBAAA!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag förstår inte hur du orkar! När jag cyklade till och från stallet ville jag typ lägga mig och dö när jag kom hem...

2012-08-15 @ 20:44:59
URL: http://fjuarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0