Hur blir det efter Pam?

Fick en fråga hur jag ska göra när jag har sålt Pam. Ska jag köpa storhäst, fortsätta rida Louie eller sluta. 
 
Kan ju först och främst säga att jag absolut inte tänker sluta rida!  Kommer inte på tanken, och en ny häst blir det! Vi har redan en liten plan för det men tänker inte avslöja någonting på bloggen förren det är säkert, så det blir en liten hemlighet. Men hur som helst så kommer jag att köpa (med hjälp av pappa) en ny storhäst! Men förhoppningsvis blir den där hemligheten av. Men med storhäst ska jag bli oavsett!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hyr du Louie eller rider du honom bara?:)

Svar: Jag hade honom som foderhäst medans Pam var skadad men nu rider jag bara till honom då och då när han blir för stökig för ridskolan :)
Anna Hellström

2012-08-12 @ 10:45:56
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0