Helikopter Jävel....

Red ett dressyrpass på ängen idag. Mest ville jag att hon skulle få lite energi och tagga till lite eftersom träningsvärken hon fick igår satt i. Det gick riktigt bra och hon var fin och lugn med mycket energi och jag kom åt henne där jag ville. Helt plötsligt så hörde jag världens brummande och Pam gillar inte direkt lastbilar, bussar och traktorer m.m så jag slängde mig i princip av. Vips så flyger en helikopter över trädtopparna. kan inte varit med än 30 meter upp då jag kände stark vind från propellrarna. Pam fick såklart panik den stackarn. När allt var över tog det 10 minuter innan jag fick henne såpass lugn att jag kunde röra hennes huvud. Satt upp efter en stund och bara lät henne slappna av innan vi började jobba igen. Mina fin fina ponny. Kan ha full förståelse för paniken där. Vem som helst tror väll att helikoptrar dödar?
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch vad hemskt!:(

2012-08-15 @ 21:54:53
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Sara

Är Pam såld?

2012-08-16 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0