Barbacka

Efter tävlingen skulle jag rida Louie lite på utebanan hade jag tänkt. Jag red först med sadel och sen lite barbacka och sist lite med sadel igen. Han var riktigt fin i början och lyssnade på alla hjälper. Gick undan och gjorde öppnort och slutor. Tog av sadeln och han var super fin i skritt och trav. Gick runt på tygel och var glad och lycklig. I galoppen tyckte han faktiskt att det var mer roligt att sparka bakut. Men tuff som jag r står jag på mig och slutar aldrig försöka. Satt kvar och kämpade på. Sen satte vi på sadeln igen och han gick bra i galoppen igen och vi avslutade på ett bra och avslappnat sätt!
 
Andrea Bergstrand var supersnäll och fotade både tävlingen och när jag red Louie!
(andreab.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina bilder!:D

2012-08-05 @ 16:14:45
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Andrea

Kungfuuu!!!!

2012-08-05 @ 22:20:47
URL: http://andreab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0