Zumba exhilarate

Som de flesta vet tränar jag ganska mycket, dels för att hålla mig i form och komma till den kroppsform och muskelmassa jag vill och dels för att bli bättre på hästryggen eftersom jag personligen känner att ridning inte ger så mycket. Vi har ett hemma gym hemma med lite maskiner som jag har skrivit om förut men det roligaste är att zumba. Lyckan igår blev att pappa beställde hem ett nytt zumba kit till mig ( Zumba exhilarate ) som har nya dansformer och rörelser. Det kommer hem om 4-7 arbetsdagar så hoppas det kommer snart! Riktgt taggad på att prova!
Om ni vill kolla på lite klipp på vad zumba exhilarate är så klicka här <-----------

Kommentarer
Postat av: Olivia P :D

Å vad kul! Nu blir jag avis...

2012-04-16 @ 08:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0