Tösen fick trimmas lite

Red idag direkt efter skolan. Det var ju så otroligt varmt väder så jag kände verkligen inte för att rida inne. Drog mig bortåt en äng som brukar ligga ganska bra i lä men även där blåste det idag men det fick duga. Efter en halvtimmes dressyrande började ponnyn slappna av och arbeta igenom sig ordentligt. Tränade mest på varierad form och att vila lite mer på stegen så att hon blir lugnare ute. Alltså gjorde jag ingenting som skulle kunnaas stressa upp henne i onödan trots att hon blivit så duktig på att gå ute!
image description
Juste hon har börjat fälla sin vinterpäls nu, det är inte mycket men hår rammlar det av och det fastnar så myket på kläderna, JAG BLIR GAAALEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0